22 Februari 2011 - Städmani!

Startar dagen med att göra en ytterst noga städning av lägenheten!
Vet inte vad det är med mig men förr var jag rätt slarvig och städade inte sådär jätteofta, endast dom gånger det skulle komma hem folk till mig. Men nu klarar jag inte av att det är dammigt och grejer. Iofs, det är nästan aldrig stökigt här hemma, men det är just det där med dom där jobbiga dammkornen som snabbt pryder hyllor osv bara några dagar efter städning. Haha så ofta jag städar så måste folk tro jag har fått nån jäkla städmani eller nåt.




Hahahaha! Varför dessa bilder ens tog vet jag inte. Men jag är ensam hemma, energinivån ligger på topp, lite lätt uttråkad, ville höja stämningen och ja, är väl bara allmänt taggad. Så jävlaaaa stöööörd, otroligt vackert!

Men men, dags att använda snabeldraken och hans gäng! :D

Kommentarer
Postat av: tasha

haha, söta bilder! om du har tid tycker jag absolut att du ska kika in hos mig! <3

2011-02-22 @ 11:59:01
URL: http://ellohell.blogg.se/
Postat av: Kakan

Haha, pucko fan! xD <3

2011-02-22 @ 20:31:40
URL: http://karinlindqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0