21 Februari 2011

Tjosan i trosan!

Känner att jag denna dag har sjuuuukt mycket energi som jag behöver bli av med! Tur att jag ska träffa bästaaaa vääään (äntligen!!!) och spendera lite tid med henne. Först ska vi på möte på Af, det var nåt om rekrytering, Securitas kommer, och sen hoppas jag på att vi kan gå en liiten kort runda på stan med :)

Vaknade vid 8:20 imorse och var appigg. Tror min dyngsrytm sitter i sen jag var hemma hos mor & far en vecka.
Somnade runt 23 varenda kväll och klev upp allt mellan 8-9. Så käkade lite frukost och kollade två avsnitt av Ponnyakuten, det är ju så braa haha :D



Så tjuuuusigt, min nya skjorta och grejer! Enkel, vit men superskön :)

Haha känner mig minst lika taggad som Turk och JD när som ska åka och kolla på basket, Michael Jordan.
Men har ju saknat min fina lilla tös :)

Hörs sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0