2 timmar senare och en trasig rygg.

Haha hade ju inte trott att det som skulle ta högt 30-40 minunter att städa skulle ta sisodär 2 timmar.
Men när jag väl hade börjat så blev det att skura precis allt jag kom över. Kakel, möbler, golv, kranar, badrum och hela köket osv. Skiner ju sådär riktigt snyggt här hemma nu, och jag triiivs! Dock så går jag runt som Quasimodo mer eller mindre då jag nog glömt sträcka på ryggen lite då och då ;P

Tänkte slänga upp lite bilder på vad som shoppades på stan igår med.



T-shirt från H&M  -passa rätt bra med tanke på mitt skoberoende haha.


Enkelt svart bälte från New Yorker


Svarta (dom ser grå ut på bilden) chinos från Gina Tricot

Har visst glömt äta så kanske är dags för det!
Tjingeling :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0