2 Februari 2011

Skepp o'hojj!

Jaha och här sitter jag, i min ensamhet. Kom faktiskt upp vid kl 9 idag tror jag, fast jag inte hade nåt planerat.
Patrik stack upp till körskolan vid 11 förut då han skulle både köra och göra några testprov eller nåt.
Under tiden nu så har jag gjort mig i ordning och sen haft sysselsättningen väntapåpostensomaldrigkommer. Det är en väldig variation på postlämning här. Antingen kommer det mellan 10-11 eller nån gång på eftermiddagen kanske mellan 15-17 och då äre redan för sent.

Väntar ju på det där jäkla arbetsgivarintyget som måste lämnas in hos försörjningstöd, men Patriks chef var smart som POSTA det istället för att ta med det till firman så vi bara kunde knalla ner dit och hämta det, då hade vi kunnat lämna in det i måndags redan. Men, nu äre som det är och pengar blir det väl inte förrän nästa vecka -.- Så jävla tröttsamt!




Detta saknar jag enooormt mycket idag. Att ligga ute på gräset hos mina älskade föräldrar i sommarsolen och bara mår bra!

Finns hopp om vår idag då det är klarblå himmel, sol och dessutom 2 plusgrader ute :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0