18 Februari 2011 - Sun sun sun!

Vaknade klockan 8:30 imorse av att solen lyste in genom fönstret, så då var det bara till att gå upp :)

Sitter just nu och kollar ut genom köksfönstret och ser min lilla Nordman stå och sola ute i hagen.
Ser verkligen hur skönt ut som helst, iallafall om man ska gå på hur han står; Hängande underläpp, ett par sömninga ögon, ett väldigt avslappnat ben och ett par öron som bara står rakt fram. Har nog aldrig sett någn se så njutande ut någonsin, min fina lilla ponny :)
Nu anslöt sig även Lövis som står och kliar Nordman på halsen, haha.

Har inte fått sådär jättemycket gjort nu på förmiddagen. Har endast ätit frukost, busat ute med hundarna och tränat 40 min. Rambo gjorde mig sällskap där ute haha. Satt och glodde på mig hela tiden som om jag vore dum i huvet, tack för den! Gosa lite med gammelgubben och ja, nu börjar det kännas att denna en gång så feta katt nu börjar tyna bort. Det är inte mycket kvar på hans lilla kropp. inte lätt att vara gammla misse, han är väl någonstans runt 15-20 år, ingen som vet riktigt.


Världens nöjdaste katt! :D

Neh, ska ut och hänga lite tvätt nu och sen kanske ta en promenad i det superfina vädret. Blå himmel med massa massa värmande sol :)
Hare king, tjingeling.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0