17 Februari 2011 - Arsenaaaaaal!

Tju!

Vaknade upp till nåt helt underbart imorse; Arsenal vann CL-matchen mot Barca igår med 2-1!!!
Guuuld värt! Hade ju inte den turen att jag kunde se matchen, så fick kolla på highlightsen istället :)


Nu på förmiddagen när jag stått uppe på höskullen och dragit ihop allt löst hö och packat det i sopsäckar.
Blev väl 6-7 säckar. Det värsta av allt var att få ner både mig själv och säckarna på stegen sen, jag är sjukt höjdrädd. Men det gick till slut och jag slapp gråtattacker, haha. Att gå baklänges ner på stegen med en fet säck på armen och försöka hålla balansen, det var inte lätt!
Men fick ju ordentligt med motion, awesome!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0