10 Februari 2011 - Snoooow!

Just de, snö vare ja! Vaknade upp till en lättare snöstorm imorse.
Lite kul för igår kväll när jag och Patrik skulle ner till tvättstugan och sätta uppen tid så sa jag faktiskt det att "ja även om snön är borta nu och solen värmer, så borde ju alla veta att det kommer komma snö minst en gång till innan våren kommer på riktigt.." Haha känns som att jag hade rätt?


Anywaaaay. Ska snart ta mig in i duschen så fort badrummet blir ledigt.
Har 45 minuter på mig ungefär att göra mig i ordning då Lill-Madde plockar upp mig efter kl 13:45.
Först ska jag lämna ett papper på Af och efter det blir det solning på NC med henne :)
Måste även ta med mig cv osv så jag kan glida förbi nån florist på vägen hem.
Tror även det bli stallet med Kakan efter hon slutat. Så ja, så ser Joppi's dag ut!

Hare king, Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0