1 Februari 2011

Där ser man, då vare februari redan då.


Och, jag hade inte så mycket att säga nej.
Kom upp tidigt idag eftersom vi skulle hämta arbetsgivarintyg på Patriks jobb, men då hade hans chef postat det istället -.-'
Så kommer inte iväg med papprena idag heller.
Hoppas iallafall på pengar denna vecka så jag kan åka hem till mamma och pappa i helgen ♥
Måste få träffa min lilla ögonsten snart, saknar ihjäl mig efter henne!!! Haha mamma berätta om lite bus hon håller på med därhemma...jäkla puckokatt! Sitter och skvätter ut blomjord och bara skiteeeer i när mamma säger till henne att sluta :P

Patrik sitter förövrigt och öser massa gammal musik och satt precis på denna låt;

Haha nostalgi på hög nivå!! Låt oss säga Mimmi och jag i 8:an för massa år sen, öste söööönder.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0