Stress!

Wääh, fredag redan och jag har en del att fixa med idag innan jag och bror tar tåget upp till mamma och pappa.


Tvätt, disk, städ och så ska väl jag själv även fixas iordning lite så man ser ut som människa. 
Massa mys med pälsbollarna innan jag åker också eftersom att dom tyvärr får stanna hemma över jul. Hemma igen på söndag, rätt skapligt, så det är inte länge dom behöver vara utan mig. Som tur är så kommer P komma hit och ta hand om dom både morgon och kväll :) Har dom tur kommer jag hem med julklappar till dom också, även om dom inte varit sitt snällaste, haha!

Igår inhandlades alla julklappar,- snabbt och smidigt dessutom! Så det är en sak som kan strykas på listan och det är skönt att inte ha det att tänka på idag. När vi ändå var och handla, så hittade vi två söta Hello Kitty tröjor som Lina&Alex sötnos till unge fick! Världens goaste Moa :)
Aja, lika bra jag sätter igång. Blir väl att ta tåget runt kl 17, lagom uppe vid sju. Blir en mysig jul med endast familjen iår (förutom ena brorsan tyvärr :/ ), superskönt om jag ska vara ärlig då jag inte orkar lägga ner energi på att vara trevlig en hel dag/kväll mot folk som inte förtjänar det, haha. 

GOD JUL PÅ ER SÖTFISAR!




Haha, bara för att!   "BaajsRune, kan jag kalla dig deee?"

Kommentarer
Postat av: CuddlyCake

'Jävla homogaybög'

2011-12-25 @ 11:35:58
URL: http://cuddlycake.se/blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0