Schh.

Hoppsan, så tyst det varit här!  Men jag har varit väldigt upptagen de senaste dagarna med att hitta på massa annat bus :)


Idag därimot, har jag endast suttit i soffan och nötat Skilda Världar. Haha jag och mina b-serier. Men kände att jag behövde en lugn dag, och så fastna jag i det där. Sitter och skriker och härjar på dom att dom är syskon, dom får inte hålla på och snuska sig och att jag vet, det dom inte veeet. Blir galen, haha ;) 
Aja, lika bra att avsluta maratonet för ikväll, ska upp skapligt imorgon. Ska hem till Mimmi och hjälpa henne med lite saker, och på eftermiddagen åker vi ut till stallet för att fixa med hästen hon tar hand om medans ägaren är borta.
Supermysigt!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0