Projekt: Måla om

Haha jag har nu på 2½ timme både slipat och spacklat väggarna! Jag har ont i armarna och hela jag är full av både damm och spackel. Kommer dammoln ur näsan när jag nyser typ. Haha. 

Konversation med P på msn. Jag bad han köpa med mat till mig, för jag inte ville gå ner till Ica så som jag ser ut just nu, haha.

Patrik: Haha, gå och köp då?
Jag: Som jag ser ut nu?! Nej tack! 
Dammig och spackel i håret och överallt!!!
Patrik: HAHAHA, hur faan haru fått spackel i håret?!?!?
Jag: Lägg av! Det gick lite vilt till :D 
Patrik: Haha, lägg ner sakerna direkt! Jag kommer och fixar.

Vadå? Spackel är kladdig, och så får man på händerna, aah och så kliar det i huvet! Då måste man ju klia, och där har vi svaret på hur man får spacklat hår! Haha. Sen att mitt glada humör och musiken kanske är en del i det hela. SPACKEL ÖVERALLT!


Så ser det ut för tillfället! kass iPhonebild, men de funkar. HEJDÅ BAJSBRUNA VÄGGAR!




Kommentarer
Postat av: CuddlyCake

Det är ju meningen att du ska visa världen vad tjejer kan åstadkomma ;) bara checka vår lägenhet, proffsgjort, och inte av en MAN!

2011-12-28 @ 17:00:09
URL: http://cuddlycake.se/blogg
Postat av: Johänni

det jag gjorde ju! Färdigt långt innan han ens kommit hemifrån och hit :)

2011-12-29 @ 08:04:15
URL: http://johannalinneasteen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0