Mys med frugan.

Godkväll?

Nyss hemkommen från Mimmi. Skulle sovit med henne inatt, men insåg att jag förmodligen hade tvättid imorgon bitti, så det blev till att knalla hem i kylan -.- 

Vi har iallafall haft en kanondag verkligen!  När jag kom dit så hjälpte jag Mimmi med att fixa i tvättstugan, och sedan tog vi tag i de tyngre grejerna,- nämligen bära upp massa grejer på vinden! Det gick kanon med dörrar och kartonger, det som gick mindre bra var väl att vi lyckades låsa in lägenhetsnycklarna, samt nyckeln till vinden...uppe på vinden! HAHA. Mimmi tänkte sig inte för när hon skulle ha igen dörren, utan släppte den bara så den gick igen helt. Där satt vi som två idioter och apgarva i trappan åt hur brutalt osmarta vi är vissa stunder ;D Som tur var så hörde vi en grannen i trappen under som var snäll som låna ut sin nyckel! Efter detta så tog vi en PN i soffan för att sedan åka ut till stallet. Fixade med mockningen och mat, och sen fick jag rida fina Lady på ridbanan. Hon fick gå 15-20 minuter bara, eftersom Mimmi jobbade henne hårt igår. Åh, är helt kär i hästen!!!



När vi kom hem igen så satt vi igång med maten,- TACOS! Så det, plus lite Jul med Ernst, samt några kapten var gjorde våran kväll! Supermysigt ♥

Tack för ännu en fin dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0