Fuck this!

Haha asså jag är livrädd! 


Står och duschar, hör nåt konstigt ljud i hallen men tänker att det är katterna som vanligt. När jag väl är klar, och drar bort duschdraperiet, så ser jag att båda katterna ligger på badrumsgolvet (dom brukar göra det när jag duschar). Tänker inte mer på det utan drar på mig en handduk och så vidare. När jag väl öppnar dörren (som jag aldrig stänger helt) så ser jag hur min väska ligger mitt på hallgolvet, och sakerna i ligger utplockade bredvid!!!

Det skumma är att väskan hänger på en krok, UNDER min jacka samt en till väska. Det hade varit en sak om den hängt ytterst, och kanske ramlat av kroken. Men ae, det här är inte ok!!!

HAHA, jag drar på mig kläder och sticker ut istället. Nu känner jag min iaktagen också!

Kommentarer
Postat av: CuddlyCake

uuuh, ghooooosts!

2011-12-08 @ 13:26:14
URL: http://cuddlycake.se/blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0