Finbesök.

Undra varför hösten/vintern är så ohändelserik? Den behöver ju nödvändigtvis inte bli det, men den bara blir det ändå! Folks spontanitet försvinner totalt verkar det som. Ska bli skönt att börja plugga snart igen, även om det är på distans, att man kan fylla sina dagar med något annat än disk, städ, soffhäng och jobbletande. Dock så är det där med jobb snart löst, efter ett litet möte imorgon :)
Awesome!


Just nu sitter jag och väntar på att Mr.P ska plinga på dörren så snart han är klar på jobbet. Han får den stora äran att hjälpa mig bära upp lite skit till vindsförrådet, samt bära ut lite möbler. Skönt att få det gjort! Blir även lite mat, och sedan ska jag tvinga ner han till NC för en 22 minutare.


Jag vill vara såhär bruuun igen! Solarietorsk nästa, haha.

Kommentarer
Postat av: CuddlyCake

Spontaniteten är inte borta, den finns där, men ibland måste man prioritera de tråkigaste först! ;(

2011-12-01 @ 16:50:21
URL: http://CuddlyCake.se/blogg
Postat av: Johanna

yes i know, det gör jag med. Alltid det tråkiga först, men seeen efter kan man spontanisera mera! :D

2011-12-01 @ 16:59:59
URL: http://johannalinneasteen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0