everybody heals with love.

Klockan tickar på alldeles för snabbt idag känner jag.  Vaknade kl halv 9, men har ändå inte "hunnit" göra ett någe känns det som. Måste ta mig en dusch och fixa iordning mig, för om en timme måste jag knalla hemifrån. Ska möta upp Mimmi på stan för lite ärenden samt julklappsshopping :)  Känsla av att jag kommer få en heldag på stan då jag även ska möta upp bror Robin och Mutta vid kl 15, för då ska dom shoppa! Sen är jag en sån snäll syster som följer med bror hem och färgar hans hår :) 


Vaknade även och upptäckte att det snöade en hel del, men den försvann ju lika snabbt! 
Jag tror på en grön jul iår, men det kan ju vara trevligt det med. För en människa som mig som inte tar det här med jul på så stort allvar som andra.








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0