'

Bara för utfyllnadens skull. 

Söndag:
Fotboll och matlagning hemma hos Lina och Alex tillsammans med Patrik. 
Det bjöds på baconinlindad kyckling, hemmagjord potatisgratäng, samt en god sallad! Blev även massa bus med deras superfina dotter, och så mys med deras livsfarliga kamphund ;) Grabben ligger på rygg och vill bara bli kliad. Helt wild n' crazy!! Haha, bästa hunden! 

Efter att Mimmi slutat jobbet, så körde P hem mig till henne. Hon hade dukat upp med lite snask, samt Kaptenen ;) Drog några grogg, låg och dog av garv till Sommaren med Göran, samt dampa loss som vi brukar. Min kamera innehåller väldigt fina bilder på Mimmi, men slänger upp en ful på mig själv istället, haha.

Mimmi kasta in handduken vid 4 (jobbat hela helgen), och jag la mig i soffan för att kolla på tv tills tröttheten smög sig på. Somna vid 6, vakna halv 10 av att Haags började riva sophuset ute på parkeringen. Fick sällskap av Mimmi, och så fick det bli mys i soffan tills hennes syster kom, då dom åkte till stallet och var snälla som släppte av mig hemma :)

Måndag: Ah efter jag kommit hem då så fick det bli soff-mode! 
Eftermiddagen spenderade jag med P. Vi åkte bland annat ut till hans mamma för att kolla på huset som dom fått iordning jättefint! Åkte även och handla lite mat, och hemma hos P lagade jag mat, och sedan fick det bli tv-häng och vid 22 så var han söt som körde mig hem så jag slapp gå i mörkret :) 


Imorgon väntar som sagt nytt bus med smittan (intääärnT) efter en dags vila ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0