Breaking Dawn - part 1

Jag vet inte var jag ska börja ens? 
Haha finns ju anledningar till att jag väldigt sällan sätter min fot inne på en biograf.



Men ok, har iallafall nu varit iväg och sett Breaking Dawn med Zarah. Helt okej film, precis som dom andra. Tur att Bella är snygg och tacka faaan för vulfarna!! ♥
Medans reklamen var igång, så kom biosnubben in och han trassla verkligen till det för sig! Han skulle sänka ljudet, för att säga åt oss att sitta kvar tills efter eftertexterna, eftersom det kommer lite mer. Men innan han går ut, så höjer han igen men råkar förmodligen göra något, eller så var det något annat som hände uppe i filmrummet. Anyway...Innan filmen så fick vi se en Justin Beiber (skjut mig) video, nåt julaktigt sådär. Men där insåg vi att han var endast grön...allt var grönt med liiite inslag av lila på sina ställen! Alla som satt insåg ju gaaanska snabbt att det inte var helt rätt, så en tjej gick ut och sa till, och sedan hör man gubben uppe i rummet stå och härja som aldrig förr, haha. Inte nog med att vi fick både se och höra J.B en gång, när dom körde om filmen så fick vi även han på köpet...IGEN! Kan ju lova att det var en bra stämning där inne iallafall, alla satt och apgarva åt det hela! 




Haha, dom har gjort mig till en Beliber! Det var alltså detta vi fick stå ut med två gånger för mycket ;P


Tack Zarah för en trevlig kväll! :)


Kommentarer
Postat av: CuddlyCake

Haha, det var ju roande om inte annat i alla fall! :D palla vara jätte arg uppe vid projektor!

2011-12-15 @ 01:08:08
URL: http://cuddlycake.se/blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0