Årets sista dag.

Nyårsafton, 2011's sista dag, startades med att stiga upp klockan 7 för att gå ner i tvättstugan och kicka igång 3 maskiner tvätt -.- Något som är helt otroligt är att jag somnade kl 21 igår kväll, och vaknade tillochmed av alarmet på lurn halv sju! Har alltså fått sova en hel natt, och utan att vakna efter fyra timmar kanonpigg. Lagom utvilad nu ;)



Min dag kommer bestå av tvätt såklart, hårfärgning (somna ju igår) och så ska jag även få ihop en liten resumé av år 2011 här. Detta år har verkligen varit något utöver det vanliga. Ikväll är jag bjuden på middag hos familjen Yngve/Martinsson och dit kommer även annat trevligt folk, så jag kommer få en kanonkväll! Se om lilla Moa håller sig vaken så hon får se de fina raketerna som hennes far införskaffade häromdagen ;D


Gott nytt åt på er!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0