28 december 2011

Skepp O'hoj! 



Haha höll på att dö av mitt dramatiska uppvaknade kl 6 imorse!  Somnade med tv:n på inatt, och efter ett antal timmar så stängs boxern av, och så går den över till vanliga tv-kanalerna. Ljudet där är betydligt högre än på boxern. Så jag vakna upp i ren panik till Ice Age och Sid's underbara stämma när han skriker "freestyyyyle". HAHA, kan lova att jag var pigg efter det!


Mina planer för denna dag är som så att jag snart ska ta mig en dusch, för att sedan dra ner på stan för att införskaffa mig lite slippapper. Började lite smått igår, och tänkte försöka bli klar idag då ala möbler står huller om buller här hemma. Jag hatart, katterna älskart för då kan man springa runt på allt! Så idag kommer min dag bestå av slipning, spackling och så slutligen målning. Kommer bli kanon när det är klart :)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0