15 december 2011

Tjolahopp!


Tog en lång jäkla sovmorgon idag. Min kropp, eller mitt huvud (?) lät mig sova enda till kl 10:30, awesooome!
Tänkte svänga ihop något ätbart, och sen får det nog bli en långpromenad i det fina vädret :)
Inga större planer för dagen, så får se vad den har att erbjuda lite senare!




När jag var hos min käre bror igår så fick jag en försenad födelsedagspresent! Tusen tack ♥
Ett kit med Body spray, body lotion, shower gel och lite annat. Doftar bambu, muuums!
Shenzi trodde dock att presenten var till henne, som vanligt. Haha.

Kommentarer
Postat av: CuddlyCake

Shenzi vill baaaaaaaadaaaa!

2011-12-15 @ 14:25:35
URL: http://cuddlycake.se/blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0