12 december 2011

Underbara dag!


Har spenderat största delen tillsammans med Mimmi :) 
Mötte upp henne tidiagre för en långpromenad, samma sväng som alltid. Blev även lite handling av mat på Ica, soffhäng, matlaging och så avslutade vi dagen med att åka ut till stallet,- klockan 20:30 ;D 
Mimmi har hand om en häst nu i några veckor, så hon red henne på banan. Jag hoppade upp och skrittade av henne och det är svårt att förklara känslan av att sitta på hästryggen. Alldeles för länge sen nu, och att bara skritta runt var hur mysigt som helst! Mockade även och fixade med mat. Nu luktar jag heeeezt! ♥

Imorgon efter mitt möte på AF kör vi ett pass på gymmet. Skönt som tusan att komma igång lite igen.
Tack för idag stumpa!



Nu tänker jag krypa ner i sängen och somna till en film. Måste upp vid 7 imorgon så...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0