Patrik säger:

Häromdagen så fick jag världens garvattack när mitt pucko till pojkvän helt plöstligt sa: "Men vi älskar ju varann iallafall :D Men du är lite tjock, och det tycker jag är lite äckligt!"

Han har sina stunder på orden bara slinker ur honom, både snälla, och mindre snälla! Haha ibland undrar jag vad det är för fel på fanskapet! Men trots detta, så skulle jag inte vilja leva utan honom ;)




HAHAH Patrik kanske har rätt i det han säger? FLÄSKDOOOORIS! Insåg igår när jag fann denna på iPhonen, att man inte ska ta bilder av sig själv framifrån med för korta armar! Man ser ihopsjunken, 10 kilo större och paddig ut :D 


Ja, jag har tråkigt. Tvättiden är inte förrän om 2½ timme, disken är klar och även städningen -.-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0