Näkna.

Har haft en kanondag tillsammans med Kakan, Patrik, Kricka och Tommy :)
Åkte ut till P's pappa, lånade båten och åkte ut till en liten mysig ö. Grabbarna bada, dock så kom inte jag och Kakan i då vi såg hur lidande Tommy såg ut när han kom upp ur vattnet, haha.

Hoppa i båten och så puttra vi iväg en bra bit boråt. Kändes inte som om vi var borta så länge, men väl tillbaka vid bilen så hade det gått 3 timmar! Men vi hade ritkgit trevligt där vi åkte bland näckrosor och igenom en läskigt låg tunnel ;P






Haha vettetusan vad P styr med där ute i vattnet ;P


Haha mitt hjärta...så söt!


Jag och Kakan plockade fina näckrosor! Dock så fick dom glida ut i vattnet igen när vi kom tillbaka med båten...man kan säga att farfar fick dom :)









Haha denna låga tunnel som Patrik envisades om att glida igenom ;P

Avslutade dagen med Donk, lite film, hockey och Fifa 11!
Nu känner jag att det är dags för mig att försöka sova, ögonen vill inte vara öppna längre. Ska bara få tyst på födelsedagsmissen och hennes kompanjon ;)
Känns dock konstigt att inte ha bästis i sängen inatt, I miss her!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0