Göteborg / Liseberg

Hade en jättebra dag/kväll igår tillsammans med Patrik, Tommy, Thess och Kakan.
Bilresan ner till Gbg gick bra och det blev all möjlig musik och allsång för att tagga till, samt några stopp på vägen för slafsig snabbmat och kisspauser lite här och där! ;P

Väl nere i Gbg så möttes vi av ett ganska ostabilt väder, men det hindrade iallafall inte mig, från att ha apkul! Vi började med Lisebergsbanan, och sedan så åktes nog allt! Balder, Kanonen, Uppskjutet, Uppswinget, och så även AtomsFear då, Europas högsta fritt fall! Haha trodde aaaaldrig att jag med min höjdskräck skulle våga det. Det värsta var inte vägen upp (gick jättesaktaaa) eller höjden, utan det var INNAN vi åkte upp, samt när vi satt där uppe och inte visst när skiten skulle falla. Men allt var över på några sekunder och hade jag inte åkt den, hade jag ångrat mig som fan! Man lever bara en gång ;D
Märks dock att mna blivit äldre, för när man var yngre var berg-och-dal banor ingenting, men nu nojja jag inför varenda en kändes det som, haha. HAHA, i Kanonen, stackars min nacke. Som de flesta vet så är ju den otroligt svag, så jag hade lite problem med att försöka hålla huvet still. I varenda grej jag åkte så var mitt huvud överallt, måste sett skitkul ut!


Tommy somna redan utanför Norrköping ;D


Glada Thess och Patrik bak i bilen :D


Chauffören ;P  En bit på vägen var det bra väder, sen växla det mellan spöregn och duggregn resten av dagen...samt lite uppehåll då& då


Jag hamna i baksätet efter några mil :D


Det första Kakan lyckas med är att ha sönder sina solbrillor ;P


Uppswinget! Dra åt Lars vad det kittlades i magen när man kom med kroppen ner över stupet! :D
Thess i blå regnponcho, jag i svart och Patrik till höger i vitt :)


Hunkarna provade lite styrka ;) Efteråt hamna vi i Kållerado...dumt utan nåt som skyddar mot allt vatten, haha.
Pissblöta hela högen efteråt.


Haha snygging ;D  Blev lite käk (snabbmat igen!!!) för att hinna torka till lite innan vi gick på nästa åktur.




Hungriga grabbar ;)


Haha vi hamna i nåt som såg ut som en barnkarusell, men fan så kul det var! Snurra på som fään ;P


Där nånstans (mot kameran iaf) sitter jag och Thess påväg ner!


Jag och min fina avsluta kvällen med ett par varv i Parisehjulet :)  Gosigt!







Åkte från Göteborg runt kl 22, och var inte hemma förrän 2:30 ;P
Somnade som en gud i min sköna säng efter en hel dag fylld med bilåkande, kul på Liseberg och för mycket snabbmat. Thess körde hela vägen hem, jag satt fram och höll henne sällskap, och dom andra somna där bak i bilen. Tack alla för en kul dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0