Födelsedagstårta á la Frankie!

Har nu lyckats genomföra iallafall hälften av min to do list för dagen.

- Frukost - CHECK
- Dusch - CHECK
- Ta bussen till Willys för att inhandla lite mat och grejer till mina sessor - CHECK
- Apoteket - CHECK

- Kakan kommer förbi med min nyinköpta dammsugare
- Storstädning ;)
- Middagsbjudning kl 17. Kakan och P kommer förbi.
- Öl och fotboll. Tommy spelar så vi ska bort till Himpa och titta.

Överraskade även mina bortskämda prinsessor med en dags försenad födelsedagstårta, och JÄKLAR i havet vad jag blev uppskattad, och även tårtan :D







OOOOMNOMNOMNOOOM! ♥

Dags att gå ner för att häjlpa bästis bära lite grejer upp hit :)

Kommentarer
Postat av: Minna

naw vad gulligt ^^

ja, jag tänkte precis som du, förutom den där jäkla sömmen då, jag blir ju så lätt irriterad på saker, men de lutar nog åt den ändå haha. och kul att du gillade min lösnagel ;)

2011-08-12 @ 18:55:21
URL: http://kindaloveyou.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0