Bus på gång!

Kom precis på något som jag tänker försöka fullborda.
Jag vill alltid människor väl, speciellt dom som står mig närmast och som tycker om mig för den knäppa tjej jag är.
Och några som alltid älskat mig oavsätt vad jag än gjort eller sagt, är mina fina föräldrar. Just därför så ska jag göra något speciellt för dom, för att visa min uppskattning över allt dom gjort genom åren.  Visst, det kommer ta sin tid att få ihop pengar och det som behövs...men den som väntar på något gott ;D  Än sålänge tänker jag inte säga vad det är, men det lär ni märka när det närmar sig. Meeen nån som vågar slänga en gissning på vad jag tänker ge dom? ;)




Kommentarer
Postat av: Anonym

Ett barnbarn eller en helg på lisseberg :-) guuuud vad jag blev nyfiken vi älskar dig med <3

2011-08-06 @ 16:23:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0