Äntligen.

Ibland undrar man om folk som jobbar på samma ställe, har fått samma utbildning eller samma info om saker och ting.  Jag och Zarah gick till Vägledningscentrum förut för att försöka få en sista chans till hjälp med CSN. 
Var faktiskt där i slutet av Juli första gången, och tjejen som jag fick "hjälp" av då kunde inte göra något, hon visste inget och jag fick fixa allt själv.  Så kom jag dit idag, frågade en man om hjälp och på 5 minuter så hade jag dom svar jag behövde! Fick kursdatum och poäng och allt, så nu sa jag endast skriva under min ansökan och skicka in den imorgon! Känns så skönt när saker löser sig....jag måste bara lära mig ta ett par djupa andetag och inte hettsa upp mig så lätt ;) 


Sitter hemma just nu. Ska nog få i mig något ätbart, städa lite och sedan vänta på att Kakan slutar jobbet :)
Får se om vi hittar på nåt med grabbarna, eller om vi gör något annat. Rätt sugen på att bada...eller kolla på film.
Bästis sover här iaf ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0