8 augusti 2011

God förmiddag världen!


P står i duschen, jag är mer eller midre i ordninggjord, och ska bara vänta på att han blir klar så ska vi knalla bort till Tommy's jobb för att äta lite sen frukost. Jag var vaken kl 8, och som vanligt så får man vänta på att P ska vakna och komma igång, så just därför blir ens frukostvanor att man äter vid 12 -.-


Har iallafall ringt några viktiga samtal nu på morgonen, dock fick jag endast svar från ett ställe.
Hudmottagningen ringer upp mig i eftermiddag!!! Äntligen kan jag få en tid bokad, och på så sätt få kortison för psoriasisen, lovely. Är så otroligt trött på skiten nu, speciellt i huvet där det är som värst.
Har även försökt att komma fram till någon på skolan då jag behöver veta exakta studiedatum eftersom jag måste söka bidrag och lån. Men en är borta på tjänstärende, och på andra numret har det tutat upptaget i 2 timmar -.-
Får testa senare eller imorgon igen.


Såg på Scre4m igår (scream 4 då alltså...) Sämsta skit jag sett :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0