29 augusti 2011 - flyger fritt!


Haha sen i lördags kväll så kan jag inte sluta lyssna...


Vad har hänt sen sist?
(kan bli mycket text, haha)
I lördags så skulle jag ha varit ensam hela kvällen och bara tagit hand om mig själv, men ensamheten var inget kul så jag gick ner till Patrik :)
Han hade dragit hem lite vänner så dom satt och drack, öste musik och hade trevligt. Efter ett tag blev det alkoholhaltiga drycker för min del med, och lite senare dök bästis upp med en flaska med lite Minttu kvar i sen personalfesten ;P  En mycket tevlig kväll som avslutades med att jag och Kakan satt hemma i min säng och sjöng massa bra låtar, haha.  Dock vare inget vidare värst kul väder när vi skulle dra från Patrik. Regnet öste ner, och det blixtra och åska som inåt helvete. Fick inte tag på någon taxi, förrän vi sprang ut till vägkanten och haffa en a lá New York style!

Söndagen var så sköööön! Låg bara och gosade framför massa filmer med mina lurvtussar. Köpte även kebab, men den orkade jag inte käka förrän 8 timmar senare, haha.

Idag då. Vaknade av att Kakan hade försovit sig (hon börjar 6, men hon vakna kl 6) Så medans hon stressade runt här hemma så tänkte jag "fan så skönt, kan sova en timme till" Hmm, måste dock ha stängt av mitt alarm vid halv 7, för jag vaknade upp i ren panik alldeles för sent! Så även jag fick stressa sönder. Missade dock floristiken på morgonen, men dom gjorde inget förutom att packa upp och snitta alla snittblommor som hade kommit.
Dagen fortsatte med Texning, haha kändes som när man börja 1:an på lågstadiet då man skulle lära sig alfabetet! Meeen det krävs en viss teknik för att kunna texta fint! Jag kände att mitt satt i sen jag gick där sist så det var skönt :)  Det blev lunch och sedan dags för Försäljning och Service. Skulle även haft Företagsekonomi som sista lektion, men i brist på lärare så kila vi hem istället. Rätt skönt för jag har mått så jäkla illa under dagen.

Så nu ska jag vila upp mig och sedan åker jag och bästis iväg på massage lite senare! ♥

Kommentarer
Postat av: Minna

sjukt sent svar men, TACK :D

2011-08-29 @ 19:10:39
URL: http://kindaloveyou.com/
Postat av: Linda

hahah wtf :o ofta xD

2011-08-30 @ 18:30:10
URL: http://lindaboquist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0