27 augusti 2011

Då vare dags igen för en kort uppdatering så ni vet att jag lever!

Igår så blev det en supermysig kväll ute i Svärtinge tillsammans med bästis, Kricka, Tommy och Patrik.
Vi grilla, körde öl-spel, Hollywood och så blev det massa gos och skratt! Mina favoriter♥


Haha runt kl 2 inatt så slet jag och kakan på oss varsin morgonrock, och så käkade vi tårta! Haha love it!

Åkte hem runt 12 idag. Kricka var söt som körde Tommy till sin fotbollsmatch, samt att han körde hem mig och Patrik. Har inte gjort mycket för världen idag utan har mest bara kollar på Rederiet, haha. Kände att jag bara ville vara ensam och inte göra ett endaste någe faktiskt, rätt skönt ibland. Så om en liten stund blir det en ta-hand-om-mig-själv-kväll.


Skolan har börjat också ja! Allt rullar på som det ska och jag har hamnat i en apskön klass med massa kanonbrudar och damer ;)
CSN har även tagit beslut om lån och allt, och brist på pengar kommer jag inte ha denna månad iaf! Känns så skönt, för då kanske man kan unna sig en ny tv eller liknande, samt spara en del när man vet att man har så det räcker :)

Aah, lite kort om vad som hänt! Ska återgå till att inte göra något :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0