22 augusti 2011

Tjululuuu!


Varit dött ett tag igen, meeeeen jag har faktiskt ett liv ;P
Har hittat på massa bus tillsammans med bästis och folket. Det har varit party på party, nattbad, promenader, filmkvällar, besök ute på Lövstad Slott och även försökt hitta Rodga, vilket de inte är många som lyckas med (vet precis vart det är nu, med lite hjälp från min mor,  så blir en tripp dit igen snart;)

Idag följde jag med Patrik till sin uppkörning, jag fick tyvärr inte åka med i bilen pga försäkringsgrejs och sånt eftersom jag saknar körkort. Men ringde min mor och vi prata om allt och inget under tiden har körde. Han kom tillbaka vid 12:15 och sedär, han hade klarat det!!! Stort grattis :)
Har även hunnit med att diska och städa idag, och just nu så väntar jag på att få gå ner och hänga upp tvätten som ligger i maskinerna. Känner mig väldigt duktig ;)





Bild på våran fina Zander som snart kommer flytta hem till mamma och pappa i Köping :)
Berättar mer om ha nen annan dag.

Nu ska jag brotta ner bästis och sen hitta på mer buuus!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0