15 augusti 2011

Jag vet inte alls hur jag ska kunna uttrycka med ord, hur denna helg varit. Om ni bara kunde se mitt leénde som jag får när jag tänker på helgens bravader...det måste varit den bästa helgen på länge! :D


Serveringsjobb, jättevacker brud, klockrena 42+ :aren Kicki (haha hennes egna ord), efterfest i en soffa, kall korv, mått som jag förtjänat, spenderat all min tid med bästa vän... ja vad mer kan man begära liksom?


Idag så fick jag även mitt besked om studielån och allt sånt, och det blev beviljat! Det är ju ca 1½ vecka kvar tills jag börjar, så är lagom nervös, haha. Ae men om jag skulle försöka få upp tjejen i min säng som fortfarande sover, sen ner och hänga tvätt då ;P  Tjululuuu!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0