10 augusti 2011 - Ju mer dom spottar!

Min kvinna stack nyss iväg till jobbet, och jag ska ta mig en dusch för att sen röra mig ner mot stan för att fixa med lite ärenden :)


Igår kväll hade vi inget att göra, så vi gick ut för att ta en långpromenad. Spöregn, blöta, kalla kläder, apgarv, egenpåhittade låtar, blixtar, vilse i Klocket och vattenpölar! Haha asså fyfan vilken kväll/natt det blev...på ett ytterst bra sätt såklart! Väl hemma igen, runt kl 2 inatt, så kunde vi äntligen ta av oss våra blöta kläder och gosa ner oss under täcket i sängen. Vi båda måste ha somnat väldigt fort, haha. Love you girl, vi behöver fler sånna här störda kvällar! ♥


Gå med dom som vill dig väl, även om dina fickor är tommaaaa...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0