Vrid, slicka...doppa!

Tusan så mycket jag hunnit med idag, känns superskönt! Är precis hemkommen så sitter med en kelig Mesmutt i soffan och andas lite.
Möte avklarat, alla papper klara, bolaget och vin är klart. Mötte även upp Zarah för lite glass i solen. Dock försvann den bästa solen under mitt möte, men ändå varmt och skönt ute :)


Min bästa Zarah :)


Testade porrglassen för första gången idag. Oreoflurry!  Ni som sett Oreoreklamen förstår preciiis vad jag menar med porr/snusk! haha.

Nu ska jag sätta mig på balkongen med ett glas vin i solen och invänta kvällens besök, Patrik.
Här hemma bjuds dt på god mat och dricka, och så ska vi få upp kartongerna i förrådet.

Kommentarer
Postat av: Emil M

"Pappa, jag är hemma!..... Vrid, SLICKA, doppa!"



Hahha bäst alltså...

2011-04-14 @ 19:03:25
URL: http://emilmonikander.blogg.se/
Postat av: CuddlyCake

Palla fulbilden på mig dååå! :P

2011-04-15 @ 10:53:37
URL: http://cuddlycake.se/blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0