Pilgrimshatten!

Har inte mycket vettigt att bjuda på idag tyvärr!
Kilade ner på stan förut där jag mötte upp Zarah. Blev att kika efter...ja vad säger man? Äsch, nåt att skärma av sovalkoven med, men hittade inget som passa. Får kolla på IKEA!
Svängde in på DonkarT där vi hängde en stund och käka lite, såklart. Mr. Pilgrimshatt kom och lunka förbi, men denna gång var han inte elak! Haha intärnt som nog bara Zarah och jag förstår. Men hans hatt är läskigt ful!

Tog även en runda inne på Classes där jag fick med mig något riktigt vuxet; En pärm-mapp!

Så nu kan jag äntligen få ordning på alla miljoner papper!

Haha avslutade våran runda med världens dampryck utanför Lustboden.
Sen kila Zarah heeeem, och jag med!
Nae, nu ska jag spöa Esmet...på återseénde :)

Kommentarer
Postat av: CuddlyCake

Hahaha, palla dampryck utanför just Lustboden liksom. Dra en omgång inne på + utanför Intima med alltså! JÄVLA PILGRIMSHATTEN! !!



Sv: Men asså, sluta käka flott då! :O

2011-04-13 @ 17:11:13
URL: http://cuddlycake.se/blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0