På promenad.

Har precis kommit hem igen efter en promenad runt strömmen tillsammans med Mr. P :)
Jättemysigt i "solnedgången", dock blev det lite kallt när solen till slut bestämde sig för att gå ner helt och hållet.






Snygge låna mina superfula (tycker han) brillor!


Puckot klättra ut på ett jäkla träd som växt ut i vattnet!!! Jag blev mest arg, nervös, panikslagen över att han skulla plumsa i och hota med att lämna han där! Haha.




Vi...eller jag rättare sagt, Patrik skulle ha hjälpt till men jag klara det endå, klippte Esmets klor förut.
Oj du miiiilde vad hon hatade mig! Hon trodde säker jag skulle slita bort hela tassen för henne, men det gick bra till slut. Såg nog lite kul ut när jag satt på henne. Nu är hon surbulle och har byggt en koja under filten!
Jag tänker nu kila ner till Ica och handla lite snaaaask och sen ha en filmkväll för mig själv!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0