Lunch-dejt.

Dags för mig att rulla ner på stan för att luncha (ooh, hatar ordet, men det finns redan i förbjudna-ordboken!) med Zarah, samt kopiera ETT jäkla papper, baksidan på mitt hyreskontrakt för att sedan lämna in det hos F-kassan.



Blir säkert även en runda på stan efteråt skulle jag tro! Jag måste köpa avfärgning till håret, samt kolla ut en ny färg som ska ersätta mitt mörka! Är så trött på det nu, och anledningen till multi-colour-hair är för att jag inte färgat det sen i vintras, då jag har låtit solen göra sitt genom att bleka bort det mesta, och så har det mesta växt ur. Så nu är mitt projekt framöver att få den fina, ljusa färg jag vill ha :)

Baii!

Kommentarer
Postat av: CuddlyCake

Johanna, va fin du är i din outfit Johanna. Vet du de Johanna? Ska vi ses snart eller Johanna? Johanna??

2011-04-26 @ 13:41:51
URL: http://cuddlycake.se/blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0