Kisse.







Lilltjejen satt och skrek på mig innanför balkongdörren, hon ville också ut i solen!
Så tog ut henne, hon kolla runt lite, la sig och chilla i solen tills en spånk brumma förbi och då kuta hon in igen...den lät ju gaaaalet farlig!
Smög ut igen, insåg att det var fruktansvärt högt ner till marken, försökte mosa sig ner till grannen men fick gå in igen när de två duvorna kom och satt sig i trädet bredvid. Litar inte riktigt på att Esmet håller sig lugn med tanke på att hon gärna skulle käka dom som middag nåndag ;P  Nu ligger lillskit helt utslagen i fönstret...jobbigt att vara "utekatt", haha.

Kommentarer
Postat av: lolloboll

hade jag kunnat hade jag sett till o öppna tnåt, himla sugen! letar ihjäl mig snart :o

2011-04-11 @ 15:17:20
URL: http://louisegottfridson.blogg.se/
Postat av: CuddlyCake

Sv: Palla göra mig nervös då! :P

Trodde de typ sög med ett godkänt eller ngt :O KAN JU FÖR FAN INTE FÅ HÖGRE! :'(



nae men, eller hur! ;)

2011-04-11 @ 17:11:27
URL: http://cuddlycake.se/blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0