Jag hör hur dom ligger med varann på våningen nedanfööör.

Dock så har dom nog nu bytt rum, för ljuden dog ut mer och mer. Attans! Liveporr ju.

Här kommer dom lovade bilderna från igår;

Thess och Lina :)


kärlekareee :D


HAHAHA vet inte varför Lina ser helt jättegalen ut för!


Efter mycket om och men, så blev en bild till slut ok ;P


Bästa ♥


Bara för att ;)


Så blev dom sådär kära igeeeen :D


Haha jäkla fyllisar som Patrik skulle sagt!


Ae, ta sig nåt att äta (inte mätt efter en pizza, massa cola och sen massa glass på det!) och sen krypa ner i sängen med älsklingen! hon ligger just nu i sin säng bredvid min, men känner jag henne rätt så hamnar hon snart uppe hos mig :D

Kommentarer
Postat av: Linda

haha fina bilder där ;)

2011-04-18 @ 16:59:46
URL: http://lindaboquist.blogg.se/
Postat av: Johanna

hahah eller hur ;D

2011-04-18 @ 17:06:00
URL: http://johannalinneasteen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0