It's time for pizza!

Oh jäh. här ska det ätas flott!
Möter upp Djimmyboii för pizza, sen blire nog en promend och efter det så kilar jag nog förbi Patrik och kramas lite.


Bilder från kvällen igår kommer senare. Haha mest bilder på mig och Thess.
Fast kan bjuda på en bild nu, som visar vad Thess lyckades att göra med mitt stackars öga igår

Bilden ger inte riktigt rättvisa, det ser förjävigare ut än sådär kan jag säga, haha.
Puckot skulle skjuta en hårsnodd på mig (jag behövde en) så trodde hon att hon träffa mig i pannan men ICKE! Den kom med full fart och träffade mitt på äggvitan med metalldelen av snodden. HAHA gaaaalet ont det gjorde :D

Men men, hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0