Inte alla chips i påsen, om man säger så!

Konversation mellan mig och Zarah, vi diskutera kattnamn haha.

Johanna säger:
Guld-Ivar Flinthjärta

© CuddlyCake säger:
hahahahaha
stackars katt

Johanna säger:
hahahah fett gay :D men hon kommer låta viktig!

© CuddlyCake säger:
ooh, rikaste katten!

Johanna säger:
BAMBIIII!

© CuddlyCake säger:
neeeje ! 

Johanna säger:
så ska jag döda hennes mamma!
mahahaha , just like the moooovie   
© CuddlyCake säger:
how fun! 

Johanna säger:
IN YOUR FACE !

Fortsättning....

Johanna säger:
HAHAHA
that's grouuuuuse! Ursäkta min brittiska!

© CuddlyCake säger:
hahahahahaha
O-M-G slyyyta xD
och JA
det ska vara Y
det höll på att bli slyna

Johanna säger:
HAHAHAH
taaaaaard!

© CuddlyCake säger:
du kan vaT!!

Johanna säger:
POCHAHONTAAAAAS

© CuddlyCake säger:
neeeeeeej!
PUMBA!

Johanna säger:
HAHAHA
ska kalla henne HEEEERR GRIIIIIIIIS , AAAAAAAAAAAAAAAH!

© CuddlyCake säger:
hahahahahahahaha
SLUTA! XD

Haha, jag älskar't!

Kommentarer
Postat av: CuddlyCake

Hahahaha, fan va gay vi är då! Helt otroligt !

Aja, får fixa ett jäkla paint till dej pucko ;P

2011-04-20 @ 20:29:21
URL: http://cuddlycake.se/blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0