Hejkonpejkon-vin!

Kom nyss hem från en minst sagt trevlig kväll!
Gled ner till broder förut och där var även Ludde. Satt och snacka, försökte få grabbarna att tagga till och senare knalla vi iväg för att fixa lite vin. Haha 17 % hejkonpejkon-vin för 20 kr som inte gjorde en det minsta onykter så det var ju kalas eftersom jag då inte hade planer på onykterhet ikväll.
Köpte även med oss lite käk hem bestående av kebab och frensch hotdog.

Senare anslöt sig Annelie (jättetrevlig tjej), Mutta och även en kanonfull Micha , hahaha så jäkla mysko kille!
Sen att han även snacka sitt egna lilla språk som inge nförstog och spillde vin på hela govlet är en annan sak ;D
Planen var att vi skulle dra till Black Lion (23 där men Ludde fixa så jag kunde komma in) men blev helt efter i tidsschemat så dom andra ville dra till Trappan. Micha gick iväg före, en hel annan väg och väl vid Trappan så inser både han och Ludde att Micha faktiskt har hamnat på VK istället, hahah bra jäkal koll på läget. Så alla andra stack dit och jag knalla hemåt :) Supertrevlig kväll iallafall så jag är nöjd.
Nu får det bli en liten nattmacka sen sängen tillsammans med en tlött griiiis♥

Godnatt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0