Hatar fotboll!

Eller nu ljuger jag ju. Men är trött på att det aldrig går vägen för vårat kära Arsenal.
Såg nyss klart matchen Bolton - Arsenal och det sluta tyvär 2-1. Haha varför drog Patrik in mig i skiten?!
Dock såg jag att det gick kanon för IFK Norrköping mot Djurgården, 3-1...härligt härligt!

Jahopp, vad gör man resten av kvällen då? Funderar på att ta disken och städa iordning lite så det blir gjort.
Blev erbjuden en grillkväll tillsammans med bror och lite av hans polare förut, men tackade nej för jag trodde att jag skulle träffa P när han kom hem från Sthlm, men verkar inte så.
Hoppas på att grillkvällen blir en annan gång iallafall :)

Vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0