Halvars.

Riktigt trevlig eftermidag/kväll blev det till slut :)
Mötte först upp Zarah för att äta på stan, då jag inte orkade stå och laga mat hemma idag. Efteråt så körde vi på glasshäng nere på nån bänk i solen, supercosy! Kakan hörde av sig och bad oss komma upp till Halvars, vilket vi gjorde...men så hade dom inte några kontanter så då fick vi gå ner till stan igen, så då traska Zarah hemåt.




(Bilder snodda från Zarah) Nej, det är inte glass på läppen...HÖHÖHÖ!

Haha jag med min anliga otur fick uppe på Halvars, fågelbajs-skvätt på min hand! Fanskapet satt tydligen ovanför oss och poopa på bordet där vi satt, och ja, det skvätte på min haaaand. Haha lagom ledsen jag blev!








Vi avslutade kvällen med en öl på Cuebar! Ytterst jättetrevligt faktiskt :)
Prata om allt och inget, såg fina bilar och ja, lite sånt haha.

Nu måste jag ta hand om misse lite. Hon blev nyss getingstungen i tassen...att hon inte förstååår att man inte ska leka med allt!? Verkar inte va så farligt iaf, lite svullet. Hon verkar inte ha så ont för hon ligger och busar i soffan redan så. Men blir det värre får man väl ringa vet. eller så :/

Kommentarer
Postat av: Towe

Tack Johanna, äntligen nån som förstår mig lite :)

2011-04-25 @ 20:46:34
URL: http://towebomaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0