Godnatt.

Min dag har varit väääldigt uppochner.

På min promenad i solen runt strömmen så var det baaaara kärlekspar som var ute och gick tillsammans, jag kände mig fruktansvärt ensam måste jag säga. Min man vill jag gärna inte utsätta för alla träd som kastar ut pollen där runt eftersom han är galeeeet mycket pollenallergiker! Stackare :/
Kom hem igen, satt mig och läste en bok på balkongen. Esmet gjorde mig sällskap men vi båda gick in när det började blåsa massor.

Det var där någonstans jag drabbades av något mentalt sammanbrott. Låg i sängen i fosterställning och bara grät, och så såg mina timmar ut ett tag framöver, men måste ha somnat där nånstans! Vaknade runt fem och undra vart jag var, haha.
Hann se fotbollen, dock bara slutet och jag satt och slet mitt hår, undrade vad som egentligen hände och blev rasande när Liverpooläcklena filma till sig en straff (Det stog 1-0 Arsenal precis innan slutsignal typ...)
Gjorde ett försök med att få i mig mat som jag glömt bort hela dagen, det gick sådär.
Sen har min och Esmets kväll endast handlat om soffmys och tv.
Det är dags att krypa ner i sängen nu. Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0