Eftersom att ...

Ingen hade någon lust att göra något idag, så får jag helt enkelt klura ut något på egen hand!


Känns som jag gått staden runt, helt sjuuukt trött i benen nu efter att ha sprungit runt för att lämna in papper och så vidare. Fick bli en 22 minutare på Nordic som lite avkoppling efter, så nu är jag brun och fin!
Kila även förbi systemet för att inandla lite mer vin, det var ju så gott! Lite bubbligt, sött och gulligt, haha.
Synd bara att kön var 5 kilometer lång i varenda kassa -.-


Sitter hemma nu iallafall. Emset leker med mitt gamla pärlhalsband på golvet, vilket hon verkar finna ytterst roande och jag sitter i soffan och bara njuter av att få vara stilla en stund! Mat står härnäst på schemat och sedan får vi se vad kvällen bjuder på.
Antingen blir det mjukismys hemma med lite vin, nåt gott och film...eller så kilar jag ner till killarna och ser vad dom styr med :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0