Damn, I still got it!

Gav mig ut på en powerwalk runt Strömmen förut och jag är jäkligt förvånad äver min tid när jag kom tillbaka! Har slagit mitt personliga rekord kan man väl säga. Det brukade ta 40 minuter runt...idag tog det endast 25 + att jag sprang mördarbacken upp! Verkar som att kondisen inte är så kass som man trott då. Antagligen så gör alla promenader runt om i stan sitt efter ett tag :)

Dock kändes det som att mina lungor skulle sprängas och jag är nu mer en mänsklig lök! Haha. Men det ska ju kännas när man gjort nån nytta ;)




Lööööööken! det bjuder vi på ;)




Kommentarer
Postat av: CuddlyCake

SV; Vi båda två var såna jävla tjejer när det kom till de flygande asen, det är så enkelt bara! ;P

2011-04-25 @ 20:00:59
URL: http://cuddlycake.se/blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0