Chilenare på Fräcka Fröken!

Oj oj oj, händelserik eftermiddag...tror jag man kan kalla det!

Mötte upp Djimmy förut, för att sen invänta Lill-Madde vid Skvallertorget på Kungsgatan.
Satt och vänta ett bra tag och till slut får jag ett sms av Madde "Vart är ni?"
Förklara att vi satt på en bänk vid torget och vänta och tror ni inte att puckot har åkt ända upp till stan då?! Haha.
Så vi sa att vi började gå ner mot stan, att vi skulle möta upp henne efter mycket om och men. Vi går backen ner, ser ingen Madde på hela vägen, ställer oss på bron och ringer henne...Ja då har hon gått en ANNAN väg upp! Haha höll på att få psykbryt på henne :D  Till slut, så kunde vi förenas och gå till Fräcka Fröken på stan istället för Kungsgatan.


Sallad på Fräcka!
Haha alltså jag förstår inte grejen med denna stad. Varför kommer det alltid fram nån mysko människa och slår sig ner och pratar, fast man ber människan gå?! Vi fick sällskap av en karatefull Chilenare, vi förstod inte ett ord av vad han sa och ja, han förstörde helt klart mitt moment jag hade efter en god sallad! ;P

Anyway, jag och Madde drog upp till NC och tog en 22 minutare och Djimmy stack hem. Fick sällskap upp till Eber och där skildes våran väg åt, då Madde tog spånken hem :)
Bjuder på lite bilder som togs i en väääldigt jobbig och lång uppförsbacke!


hahah palla vara jätterak!


Nysolade!  Blir dock rädd för mig själv när jag ser denna bild :D


Bara för att Madde har en ruskigt het näsa! Haha så jävla bränd. Kan ni bara bortse från att jag ser mest manlig ut!?


Sött ♥

Tack snutta för du är så jävla knäpp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0