8 April 2011

Goooood förmiddag gott folk!


Helt ofrivilligt vaknade jag 9:30 idag. Det var Esmet som satt på mig och peta mig i näsan med sina lurviga tassar, förstår inte varför hon jämt ska göra så konstiga saker?
Vi har iallfall fått i oss frukost, kollat på SOA, städat och snart ska vi...eller jag, det bestämmer Esmet, in i duschen :)

Dagens To-do!

- Diska
- Dusch och fix
- Göra debuten på systemet (5 månder senare,haha)
- Luncha lite med Patrik ev. Kricka kricka kriiicka (man måste sjunga)
- Köpa lite nödvändigt på stan.
- Varva ner,äta lite mat och avsluta med ett glas vin och en jäkla massa Guns n' Roses!


Jag vet inte riktigt om jag är på humör idag. Det pendlar väldigt mycket fram och tillbaka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0