6 April 2011

Äntligeeeeeeen! jag har internet igen. Fick låna Djimmyboiis mobila tills jag fått mitt i lägenheten :)

Börjar komma iordning här hemma nu iallafall, ska bara få bort alla kartonger så ser det helt ok ut. Måste även köpa lite grejer, men det kommer!
Trvis gör jag och Mesmutt också verkar det som. Gosigare och mammigare än någonsin!


Drömde inatt att det var någon som lagt 79 nya kommentarer på ett inlägg på bloggen, kollade den nu och fan vad läskigt det var när jag fick se 9 nya kommerntarer, på 9 olika inlägg!!!
Det är ett litet peeeeeerv som suttit och skrivit saker, haha idioooot!
När man då får reda på en sånhär sak så kan det se ut såhär;

Man tröstäter rödbetssallad på köksbänken! Haha galet snygg man äääääär, eller galet sliten.

AE! Nu blire att styra med lite saker ;P

Kommentarer
Postat av: CuddlyCake

snygg du ärååå Bettan!

2011-04-06 @ 19:43:07
URL: http://cuddlycake.se/blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0